Dessa läsare..

Publicerat: 2009-09-07 Kl: 20:44:54 | I kategori:


Man undrar jag ständigt vilka ni är och man blir ju lika förvånad varenda gång någon uppenbarar sig, haha!

Igår somnade jag tidigt och vaknade tidigt idag. Som sagt, tåget gick 06.56.. Jag hann med, tro det eller ej! Mormor mötte mig på stationen och skjutsade ut mig till Cissi. Var en rätt lugn dag idag för att vara en dag på Kybacka. Och jag är en sån som måste äta för att fungera. Jag kan varken tänka, vara tålmodig eller göra nått öht när jag är hungrig. Men idag har jag aldrig ens känt mig hungrig, mystiskt.. Blev i varje fall en hamburgare på donken innan vi åkte till Tierp, hah! Cissi skulle ändå till Tierp idag, braaa! Det mest spännande som har hänt idag var nog när vi visade Aquino för en fransk tjej idag. Hon verkade iaf lite intresserad, vi får väl se! :)

När jag kom till Tierp hjälpte jag till lite på specialidrotträningarna. Efter det red jag mina hästar och mockade osv. Hästarna fick komma ut på en skrittur idag bara :) Sen pratade jag med Emil i telefonen, otroligt givande! Pa-pa! Haha! Och när vi ändå pratade om "trollen", hann jag inte ens lägga på luren innan nästa omtalade människa ringde. Lite otippat, hah! Jag vet inte hur jag skulle klara vardagen utan mina kära vänner.

Nu ligger bilderna från igår ute på min bilddagbok, bara att titta! :) http://sjacobsson.bilddagboken.se/
Några kommer upp min facebook när jag orkar ta tag i det. Nu tänker jag nog sova, jävligt trött. Tåget går ju lika tidigt imorgon igen.

/ Sandra Jacobsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0