Första dagen avklarad!

Publicerat: 2009-09-11 Kl: 20:05:42 | I kategori:


Avklarad och avklarad, lät nästan som om jag ville bli av med det.. Är som sagt i Hudik på tävlingar! Gick bra att åka hit och en hästskötare från Söderhamn fick jag med mig, hah!

Båda hästarna hoppade 130 idag och gick bra! Prince var riktigt avspänd idag om man jämför med i söndags. Han hoppade felfritt och fick pris! Mirantos kändes också riktigt bra med fick med sig C i trekombinationen som vanligt, vet inte hur jag ska få honom att backa av, men kändes bra ändå! Så nu taggar vi inför imorgon.

Helena tjatar om filmer och det kommer! När jag orkar lägga in dem, hah! Och andra tjatar om att jag är tråkig, så kan det vara! Nu sitter vi i uppehållsrummet och tittar på Idol med ett gäng GRS-brudar, trevligt värre!

Ha det så bra!
Kommentarer
Postat av: Helena

Orka!!!

2009-09-11 @ 20:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0