Fuck!

Publicerat: 2009-09-26 Kl: 18:59:43 | I kategori:


Idag har jag varit på tävling igen. Åkte till Årsta Runsten och hoppade en 120 på Mirantos. Det var ju semifinalen i Agriahoppet med stilbedömning. Pirro hoppade felfritt, var pigg och duktig. Men jag, mitt lilla klantarsel glömde borta att hälsa på dommaren. Jag lovar att hade jag gjort det hade jag fått det där extra poängen som hade tagit oss till finalen i Globen. Glömde sätta i turrosett i manen också, den hade ju verkligen behövts där. ETT POÄNG IFRÅN! Åhh.. Men men, Mirantos kändes bra och vi fick med oss en gul rosett hem!

Nu kom jag nyss hem och ska ta och hoppa in i duschen nu. Jag var jättetaggad på att festa, men motivationen har dalat lite. Så nu får vi se vad jag gör. Antingen hamnar jag nog hemma hos Emil med lite människor eller så stannar jag hemma och pluggar, haha! Duscha ska jag göra i varje fall. Hör av er om det dyker upp nått roligt!

Imorgon ska jag upp tidigt också, orka..

/ SJacobsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0