G-o-d-n-a-t-t

Publicerat: 2009-09-01 Kl: 23:20:42 | I kategori:


Snabbt inlägg nu för jag måste sova. Jag är sjukt trött och nyss duschat. Idag klev jag upp tidigt, bussen till Gävle och sen bussen ut till Lervik. En hel dag därute. Red också på någon stor fux för Janet och det fick faktiskt helt okej. Bättre än vad jag trodde att det skulle gå. Sen bussen till Gävle och tåget hem till Tierp. Som var försenat så var tvungen att ringa efter någon som kunde borsta Mirantos.

Stressa hem, äta och byta om och sen till stallet. Jobba! Hade mina två grupper, duktiga barn! Sen hade mamma gjort iordning Mirantos åt mig, så blev servad med hästen direkt efter min sista lektion. Dags för hoppträning! Han var super idag, känns riktigt bra inför tävlingen i Märsta på söndag.

Sen in i stallet, ta hand om Mirantos och äta en fruktsallad medans mamma borstade lite på Prince. Sadlade honom och allt sånt och sen var det hans tur. Han var minst lika bra som Mirantos! Det känns hur enkelt som helst att hoppa stora hinder. Hoppas på att det går bra i helgen. Mamma mockade åt mig därimellan alltihopa, min privata hästskötare. Efter jag hade ridit Prince tog jag hand om honom och lindade benen på båda två, medans mamma kvällsfodrade. Så var hemma klockan 22. Lång och stressig dag! Nu har jag duschat och pratat i telefonen. Nu väntar sängen! Ha det bra! Sovmorgon imorgon i varje fall och kort dag, grejt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0