Hemma!

Publicerat: 2009-09-13 Kl: 17:46:08 | I kategori:


Äntligen hemma! Nu väntar jag på mat och sen blir det en efterlängtad dusch. Sen lät det som om Emil ville titta förbi och umgås. Trevligt!

Hästarna hoppade 130 idag. Prince var grym och vild. Blev nästan stark idag, haha! Men han var felfri och placerad :D Mirantos kändes tröttast i hela världen, så jag hoppade fram till hinder nummer 7, sen gick jag ut. Han hoppade egentligen bra, men han kändes inte så på g som han brukar. Han har ju varit helt fantastisk resten av helgen. Har verkligen haft en kanon helg!


Little Prince, 135 cm

Little Prince, 135 cm

Mirantos T, 130 cm

jag undrar om mina hästar förstår hur mycket jag älskar dem?!

Kommentarer
Postat av: anonym

Little Prince skulle ju lätt kunna hoppa 140 ju, kanske 150 till och med, ser det ut som, haha! :D

2009-09-13 @ 18:18:35
Postat av: Angie

Jäklar så de hoppar. Little Prince hoppar ju jätte högt över. Är han rädd om hovarna?;) Snyggt Sandra! Kram

2009-09-21 @ 20:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0