hit the floor

Publicerat: 2009-09-05 Kl: 20:18:15 | I kategori:


Kvällen igår var helt okej. Angelica och jag satt i soffan hemma, drack vin och pratade skit. Sen fick vi lite sällskap av en Lotta med några killkompisar till henne. Hon fick sitt körkort igår, så vi var ut och gled en sväng. Hamnde en stund på Bennys, hejade på lite folk man kände. Och sen typ däckade jag hemma i sängen, haha! Som sagt, det blir inte roligare än vad man gör sig, hahah!

Idag blev det till att kliva upp tidigt eftersom jag fick ta Nattas lektioner, eftersom hon är sjuk. Hade fem grupper och det gick bra. Roligt! Alltifrån vuxna till små nybörjarbarn. Så hela förmiddagen gick åt till det, så jag var riktigt hungrig efter det. Mamma kom och matade mig, sen mockade jag åt mina hästar. Sen hoppade jag Marinettes häst Loocello, och det gick riktigt bra! Börjar hitta knapparna på den hästen nu. Efter det red jag Prince och duschade honom. Han kändes riktigt bra idag! Han blev så himla ren och fin också. Sen var det Mirantos tur att bli trimmad och duschad. Även han kändes riktigt bra idag. Men hur ren han blev vet jag inte, känns aldrig som om jag får honom riktigt ren. Men han ser iaf ren ut på håll, haha! Sen putsade jag alla mina saker, det är verkligen det tråkigaste som finns. Jag mockar hellre tio boxar än att putsa.. Mellan alltihopa blev det lite plockande, rulla ihopa lindor, fixa vatten i hagen, fetta in hovar osv..



Nu kom man ganska så precis hem. Det blev pizza till middag, fy fan vad tjock man är, haha! Nu tänker jag sova eller titta på en film. Imorgon är det som sagt tävling! Taggad som tusan! Funderade på fest ikväll, men jag orkar inte och känner att jag inte direkt har någon lust. Så det blir en lugn hemmakväll med mig själv, skönt! Hörs!

/ Sandra Jacobsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0