hurry hurry!

Publicerat: 2009-09-16 Kl: 20:44:49 | I kategori:


Nu skriver jag lite snabbt i Idol pausen. Idag blev det sovmorgon och det var så jävla skönt! Ska nog sova efter Idol också, så jävla slut. En kort skoldag blev det i varje fall, en timme matte bara. Tog med mig matteboken hem, känner att jag behöver friska upp minnet lite, över ett år sen jag räknade matte sist, ändå blev jag kallad för mattegeni i klassen, haha! De anar inte hur fel dem har.. Hur som, åt lunch på Heartbreak, älskade tacobuffé! Sen blev det ett tåget hem.

På stationen i Tierp kom min käre sjuke vän Emil och hämtade upp mig. Rasmus var också med! Vi var hem till mig åt en macka och jag bytte om, sen fick jag skjuts till stallet också. Som tack för skjutsen smutsade jag ner Emils bil lite grann, sorry! ;) Fixade klart i stallet och red lite osv.. Sen fick jag skjuts hem av Madde. Ge mig körkort nuuuuuuuu! När mamma kom hem åkte vi och åt en sallad på Tierps video&pizza. Sen dess har jag suttit med det där jävla herbariumet som ska vara inlämnat imorgon. åhh.. Jävla blommor!

Jag lovar att filmerna från Hudik kommer upp snarast, jag ska ta mig tid!

Nu börjar Idol igen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0