I don´t understand you

Publicerat: 2009-09-18 Kl: 21:08:38 | I kategori:


rock away,

Nu har jag precis tittat på Idol. Jag är nyduschad och sängen är nybäddad, det finns väl inget härligare än att krypa ner i sängen då?! Jag vet att det är fest, men jag känner mig trött och otaggad. Så det blir nog sova nu istället, vilket jag behöver. Helgen kommer bestå av tidigtmornar, som vanligt. Jag får aldrig sova länge! Imorgon har jag stallet och på söndag är det tävling. Ska även åka och hälsa på min kära ponny på söndag också. Mitt liv är verkligen fullspäckat jämt. Det är sällan jag behöver fundera över vad jag ska hitta på.

Idag har vi varit och ridit Islandshäst med skolan, så vi slutade strax efter elva. Slappt! Så himla små var dem iaf och jag kan ju säga direkt att det där är inget för mig. Tacka vet jag Halvblod som hoppar! Haha! Hur som, åkte hem med halv ett tåget. Träffade Pontus på tåget, så satt och pratade med honom hela vägen till Tierp, trevligt! Sen var det bara hem och byta om, sen stallet. Började med att rida och sen mocka och göra klart allt det där. Sen hoppade jag Loocello. Några språng inför tävlingen på söndag. Han kändes riktigt bra!

När mamma kom och hämta mig åkte vi och åt mat med mormor. Så tjockade i mig en pizza. Åt så att jag mådde illa sen, inte bra! Sen blev det duschen hemma och Idol. Det var ungefär min dag idag. Så jävla trött, så nu tänker jag sova. Ha det bra allihopa! Emil, kom för fan inte och säg att jag är tråkig! :)

Ta vara på tiden, gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0