I just fake everything!

Publicerat: 2009-09-04 Kl: 19:01:35 | I kategori:


Idag gick jag ungefär en timme i skolan, slutade klockan 10, när vi egentligen skulle sluta klockan 15. Slappt! Åt lunch med några klassvänner och sen åkte jag hem med halv ett tåget. Direkt när jag kom hem somnade jag, så himla trött! Sov till klockan 15 typ och då blev det stallet. Mockade, torvade, bytte vatten, tog in mina pojkar, spolade benen, kollade lite hovar och tog av dem täckena, sen fick de äta sin eftermiddagsmat. Fattar inte hur hungrig man får vara egentligen?! Haha! Pratade lite deadshit med Nicole innan jag åkte hem.

När jag kom hem tittade jag på Top model och dödat lite tid fram tills nu. Och nyss kom jag precis ut ur duschen. Kvällen ser ovanligt död ut, men det ska nog bli ändring på det. Snart kommer Angelica och då blir det kul! :) Vart kvällen tar oss är obestämd, spännande. Den kan sluta precis hur som helst, vilket som mina fredagar brukar göra. Och det blir aldrig roligare än vad man gör sig! Jag undrar när Tierp ska sluta vara så dött..

Imorgon är hela dagen planerad, vilket jag älskar. Det värsta jag vet är att slöa och rulla tummarna. Och på söndag är det tävling! Hoppas på att det går bra. Nej, nu ska jag ta och fixa till mig lite grann! Jag finns på telefonen, glöm mig inte! Ha en bra kväll allihopa!

/ SJacobsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0