Jag ger dig en sekund,

Publicerat: 2009-09-03 Kl: 16:11:14 | I kategori:


Yttligare en slapp dag i mitt liv. Somnade hur tidigt som helst igår, runt klockan 20. När jag vaknade hade jag massor av missade samtal och sms. Jag hade visst inte hört nått alls fast jag hade telefonen i handen, höll på att skriva ett sms när jag somnade. Haha! Klev i varje fall upp efter klockan 6 och det var plågsamt, jag var så jävla trött, fast jag sovit massor. Ju mera jag sover ju tröttare blir jag när jag ska kliva upp.

Skolan var slapp, hade en lektion på förmiddagen, åt lunch och sen skickade de hem oss. Vilket dagis jag har hamnat på! Men det kanske blir allvarligare längre in på terminen, vem vet. Var i varje fall hemma klockan ett och inte fyra som jag trodde att jag skulle vara. Var i stallet strax före klockan 14 och fick ridsällskap idag också. Men idag red Anna på Mirantos och jag på Prince. Vi skrittade en sväng och sen red vi lite på utebanan. Det gick bra! Mina pojkar är så duktiga så. Sen mockade Anna åt båda två, tackar för det! Jag plockade ihop allt annat, lindade ihop lindor och bytte vatten osv.. Så nu var jag hemma från stallet före klockan 16 igen! Haha, rena semestern! Nu väntar jag på att min mamma ska komma hem från jobbet och mata mig med lite sallad innan jag börjar jobba 17.50.

Ikväll tänker jag kanske plugga lite och somna tidigt igen. Jag laddar upp inför helgen! Jag vill ha roligt imorgon, men vet inte riktigt vad det händer för roligt. Vi får väl se vad morgondagen bjuder på! Krogen kanske? ; )
Resten av helgen är i varje fall planerad. Tävling på söndag också! Riktigt taggad : ) Båda hästarna hoppar 120, 130. Jaaa, men vi hörs allihopa! Kan inte fatta att det var 181 unika besökare iförrgår, galet..

/ Sandra Jacobsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0