Jag vill ha en ny säng!

Publicerat: 2009-09-24 Kl: 14:00:35 | I kategori:


Sängen som jag sov inatt ville jag ta med mig hem, ge mig en ny säng! Eller så tänker jag sno Emils säng. Alla klagar bara på min säng. Jag klagar också, ge mig en ny! Jag ska absolut investera en ny säng när jag flyttar hemifrån, det kommer bli prio ett då!

Var som sagt till Gävle igår och spenderade natten där. Trevligt att träffa honom igen och få tillbaka mitt efterlängtade halsband. Blev även ännu en ring rikare, jag ska nog börja samla på ringar. Jag åkte hem med halv ett tåget och nu ska jag väl ta mig till stallet. Båda hästarna ska ridas. Mirantos ska få komma ut i skogen och vi verkar få sällskap av Angelica och Jettan. Prince ska ridas lite lätt i ridhuset, tänkte jag. Sen ska jag hinna med att jobba också där i mellan allting. Och sen ska förvandla Pirro från en lurvig Shetlandsponny till en tävlingshäst. Det är ju stilbedömning i helgen och om vi ska få några stilpoäng måste all päls bort. Ni anar inte hur mycket päls han har, haha!

Ikväll ska jag vara lite social med min vän Emil. Det kan behövas, jag behöver prata av mig lite och då får han så lov och lyssna. Vilket han inte brukar ha något emot. Han är tvungen att titta på Idol också. Nej, nu måste jag nog sätta fart om jag ska hinna med allting idag!

/ SJacobsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0