"jag vill vara ledig ledig.."

Publicerat: 2009-09-30 Kl: 13:37:25 | I kategori:


Haha, jag läste igenom mitt inlägg igår och jag borde absolut få mvg i svenska! Jag måste varit riktigt trött igår, eller ja, det var jag ju.. Det blev inte ens en dusch, jag somnade direkt. Istället fick jag pallra mig upp tidigare idag om jag skulle hinna duscha innan i skolan. Ni som känner mig vet hur lång tid det tar för mig att fixa till mig. Ibland är mitt långa hår, bara jobbigt. Det har varit en blåsig dag idag, så allt bara blåser omkring på huvudet och jag ser typ ingenting. Motvind hade jag när cyklade till stationen imorse också. Snacka om att det är hårt att vara jag! Men musklerna på mina ben borde ju komma från att jag cyklar så mycket hela tiden. Jag har ju biceps i benen liksom, haha!

Har ju bara varit en timme i skolan idag som vanligt på onsdagar. En timme matte och jag är tydligen ett fortsatt mattegeni. Mina klasskompisar fattar nog inte hur lost jag är egentligen, jag fattar inte ens vad jag pratar om när jag ska försöka förklara för någon annan. Jag har inte räknat på ett år och jag känner mig verkligen ringrostig. Matteboken fick följa med hem, jag måste verkligen färska upp minnet. Och när jag ändå pratar skola, så har vi prov imorgon och på fredag. Det känns rätt bra, jag hoppas att det går bra också.

Nu ska jag till stallet! Pirro ska ridas lite lätt på banan och Prince ska få komma ut i skogen idag. Imorgon vilar båda hästarna. Och ni som tror att jag inte har någon plan med min ridning och träning av hästarna har feeel. Jag planerar en vecka före vad hästarna ska göra och allt står i min almanacka. Och så har jag gjort i flera år, jag fattar inte hur ni klarar er som inte skriver ner, hur håller ni koll? Hur som, ikväll ska jag hoppa Loocello också inför tävlingarna på söndag. Och efter det, när jag kommer hem från stallet ska jag leka med en vän. Trevligt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0