jävla träningsvärk

Publicerat: 2009-09-22 Kl: 22:06:47 | I kategori:


Jag har haft träningsvärk ända sen i söndags och den vill inte ge sig. Jag kan knappt röra mig, stackars mig! Och det här kommer bli ett snabbt inlägg. Jag vill sova, men jag måste duscha först och det tar ju lite tid.

Idag har det ju varit en stressig tisdag som vanligt och ännu värre när mamma inte är hemma och hjälper mig i stallet. I vanliga fall är det hon som mockar och gör iordning hästarna åt mig eftersom jag inte hinner själv på tisdagar. Men jag fixade skjuts från Gävle så jag var hemma över en timme tidigare och då hann jag med nästan allting själv. Förutom att Jossan gjorde iordning Mirantos till min hoppträning, tack tack!

Skoldagen har spenderats ute i Lervik, som vanligt på tisdagar. Kirrade ett MVG i visitering utan att jag ens hade pluggat nått. Jag hoppas verkligen att alla hästkurser kommer gå lekande lätt och med ett MVG i handen sen, vore så skönt. Hur som, vi markarbetade idag och jag fick samma häst som förra veckan och det gick rätt bra. Nästa vecka är det hoppning, det ska bli kul!

Mina ungar skötte sig bra idag på mina lektioner. De fick bland annat rida lite barbacka idag, vilket var väldigt uppskattat. Och båda mina hästar skötte sig riktigt bra träningen idag, älskade hästar! Prince och Mirantos är verkligen det bästa som jag har i mitt liv. Fick skjuts av Cissi hem efter träningen, tack!

Nu ska jag duscha! Filmerna från Hudik kommer.. Jag har bara inte haft tid att lägga in dem.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0