sick and tierd

Publicerat: 2009-09-14 Kl: 21:03:31 | I kategori:


Idag blev jag hemma från praktiken och jag har sovit i princip i sträck tills Charlotte ringde och väckte mig vid klockan 15. Förutom när mitt sovsällskap "smög" iväg imorse, då vaknade jag i några minuter, haha! Jag känner mig väldigt konstig, jag vill inte få svininfluensan! Så the big happening idag har varit stallet bara. Var dit och hoppade Marinettes häst Loocello, det gick riktigt bra! Så nu har jag spanat in lite tävlingar åt honom. Sen mockade jag åt mina hästar och borstade mina lergrisar. Dem har väl längtat efter hela helgen att få rulla sig i hagen, såg det ut som. Jag borde egentligen sätta mig ner och skriva klart mitt projektarbete, men jag känner hur min kropp skriker efter sömn. Ska nog gå och lägga mig nu istället, imorgon måste jag upp och till skolan!

Jag har tittat på filmen, "män som hatar kvinnor". Jag har ju lite efter så jag såg den inte förrän nu och det var faktiskt en bra film. Lite hemsk, men bra! Tvåan ska tydligen gå på bio nu, om jag har fattat det rätt, den ska jag försöka se! Sen har jag tittat på filmerna från helgen, gud vilka duktiga hästar jag har! Hoppar så fint!

Vad morgondagen bjuder på visar sig. Ingen hoppträning iaf, hästarna ska få vila imorgon med. Bara jobb utöver skolan är inplanerat imorgon. Så som sagt, vi får väl se vad som händer.. Jag borde måla naglar, jag borde sola (haha), jag borde skriva klart mitt projekt..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0