Sliten!

Publicerat: 2009-09-27 Kl: 18:44:50 | I kategori:


Hej och hå vilken kväll det blev igår, trots allt. Blev inte hemma utan lyckades ta mig ut och träffa människor. Var först hem till Nylunds, där var det lite folk också. Spelade kort och åt godis innan vi gick hem till Emil. Blev en rätt trevlig kväll där med alkohol och roligheter. Hem kom jag aldrig heller, haha! Somnade alldeles för sent också, så det blev ungefär två timmars sömn eftersom jag var tvungen att kliva upp klockan halv sju, men det var det värt!

Vi hade stallet idag då. Sonny kom som en glad överaskning och hjälpte oss i stallet. Vi var helt klara halv tio, skönt! Gick direkt och la mig och sov. Sov fram till halv två. Gick upp och åt frunch innan jag åkte upp till stallet och hoppade Loocello. Gick riktigt bra! Sen tog vi in alla hästarna och efter det red jag ut på Prince med Angelica och Jettan. Pirro vilar idag.

Nu har jag duschat och ätit. Nu blir det plugga tills jag somnar och det blir nog tidigt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0