Slow down

Publicerat: 2009-09-10 Kl: 21:18:31 | I kategori:


Ja, nu sitter jag här fast jag egentligen borde duscha och packa. Imorgon bitti åker vi till Hudiksvall och blir borta hela helgen på tävling. Hoppas på en bra tävlingshelg och att hästarna tänker gå bra :) Inga skjutsar upp och pappa hämtar. Mamma far runt helt hysteriskt och stressar upp sig själv. Kan någon ge henne lugnande?! Fattar inte varför hon har så himla "mycket" att packa och inte jag?

Varit hos Cissi idag varje fall och sen stallet. Somnade på tåget också påvägen hem, så jävla slut.. Apropå det såg jag min gamla lärare på tåget imorse när jag klev på, tåget kom från Uppsala. Jag vet ju att han jobbar på Högbergs i Tierp, men han sov. Och jag hade ingen lust att väcka honom heller, haha! I Marma vaknade han till och såg förvirrad ut, så kan gå ;)

Idag har jag gjort mycket. Trimmade båda hästarna som kändes bra :) Sen blev de duschade! Jag mockade och packade såklart också. Sen jobbade jag och idag var det hoppning. Mina ungar är så fantastiskt duktiga! Så himla stolt över dem, de gör otroligt stora framsteg! Det är så roligt att ha dem :) Efter det blev jag matade av mamma, sen packade jag vidare och putsade klart mina saker.

 Nu ska jag hoppa in i duschen och sen packa ihop mina saker. Datorn följer med i helgen, så ni får en uppdatering heela helgen!
Kommentarer
Postat av: Helena

Hoppas det går bra i helgen. Lägg ut filmer genast!!!!

2009-09-11 @ 09:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0