Take your time!

Publicerat: 2009-09-15 Kl: 20:46:04 | I kategori:


Jag känner mig väldigt konstig. Jag mår illa, blir lite yr emellanåt och vill bara sova. Så har jag känt hela dagen. Men jag har ju fan sovit för en hel vecka, känns det som. Konstigt! Jag kände verkligen när jag cyklade till stallet att jag bara ville hoppa av cykeln och lägga mig och sova. Så direkt när jag har skrivit klart det här blir det duschen och sen sängen. Sovmorgon imorgon också, skönt! Blir niotåget in till Gävle.

Idag har vi varit ute i Lervik hela dagen med skolan. Gick bra att rida på den svarta hästen med fult namn. Kände mig rätt nöjd med mig själv efteråt. Ridningen är överförväntan när det gäller skolan, vilket är väldigt bra! Sen blev det hem en snabbis och äta lite. Var så hungrig så att jag kunde dö, men kunde knappt äta för jag mådde så illa. Hur som, sen blev det stallet och jobb. Alltid lika roligt! Barnen var duktiga :) Efter det hoppade jag Lancer på hoppträningen. Det gick också rätt bra! Mina hästar fick vila från hoppningen idag.

Nu kom jag nyss hem och jag är totally dead. Fast jag lever. Jag är döende alltså, eftersom jag lever. Typ! Haha! För övrigt är jag rädd för döden.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0