Tävling!

Publicerat: 2009-09-06 Kl: 22:31:54 | I kategori:


Nu blir det ett hästigt inlägg!

Idag har det varit tävling, båda hästarna hoppade 120,130 och det har gått bra! Prince var riktigt spänd idag bara, men skötte sig bra. Båda hästarna hoppade felfritt i 120n och fick pris! I 130n plockade Prince i sjätte placering, jättekul! Mirantos hade ett jävla skiiiitpet. Han var grym! Det kändes så jävla bra, en riktigt superrunda, riktigt synd på nedslaget. Lång bana var det också, 17 språng, så hästarna var duktiga och kämpa på! :D Taggad som tusan på nästa helg. Det var en fotograf på tävlingarna också, så fick en del riktigt fina bilder på hästarna. Bilderna kommer upp på bilddagboken och min facebook, håll utkik!

Imorgon ska jag till Kybacka, vi har praktik hela veckan och självklart ska jag vara hos Cissi. Det känns tryggt och bra, men tanke på att man bodde där i tre veckor i somras. Så tåget går 06.56 imorgon, hur ska jag orka upp? Haha! Därför tänker jag gå och lägga mig nu och lägga upp bilder imorgon istället.


Little Prince <3


Mirantos T <3

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: johanna

fan va kul, jag är också där :D

2009-09-07 @ 07:18:03
Postat av: Mimmi

vad roligt, grattis till placeringarna!

2009-09-08 @ 07:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0