understanding

Publicerat: 2009-09-09 Kl: 20:53:08 | I kategori:


Jag är tröttare än tröttast och motivationen för att blogga finns inte, så det blir inget långt inlägg idag.

Klev upp lika tidigt idag och kände mig sådär lagom fräsch på tåget, man fixar ju inte till sig direkt när man ska till Cissi, haha! Var där hela dagen och sen hem. Var hemma strax efter klockan 16, då jobbade jag lite. Hade två grupper, det gick bra! Efter det tog jag hand om mina hästar, som vilade idag. Och sist av allt red jag Hamilton, markarbetade lite på utebanan. Sammanlagt har jag suttit på 8 hästar idag.

Imorgon har jag också mycket att göra, det är hårt liv jag lever! Nu blir det Idol, om jag inte somnar.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0