Vila i frid!

Publicerat: 2009-09-17 Kl: 21:56:33 | I kategori:


Tänk att ett liv kan försvinna så snabbt? Ena stunden är man där och i nästa sekund är man inte. Livet är för kort för att slösas bort. Jag är jätterädd för döden och helt plötsligt kändes den så otroligt nära. Jag vill inte att påstå att jag kände Natalie så väl, mera än att jag visste precis vem du var, gick på samma skola, var i våran klass i någon vecka och att jag klickat in på din blogg någon gång. Det som har hänt är otroligt hemskt och har verkligen gett mig en tankeställare. Man borde nog ta tillvara och njuta lite mera av livet än vad man gör, det kan ta slut så himla fort. En tanke till hennes familj, pojkvän och nära vänner. - Rest in peace, Natalie Svensson!

När jag har skrivit i min blogg glömmer jag liksom bort vad jag har gjort på nått vis. Jag liksom bara släpper det och går vidare. När jag får frågan, "vad gjorde du igår?". Då blir det mest, "öööh, vad jag gjorde igår? öööh, jag vet inte..". Lite knäppt va? Hur som helst har jag bara gått i skolan idag. Fick sluta tidigare, kom hem och pluggade lite. Lessnade på det och drog till stallet.

Där mockade jag åt mina hästar och borstade lite på dem, innan jag började jobba. Mina ungar var så otroligt duktiga idag! Så himla roligt att ha dem. Verkligen hur kul som helst! Efter det red jag lite. Prince och jag fick sällskap av Angelica och Jettan. Trevligt! När jag var klar i stallet blev det Idol-tittande och telefonpratande.

Nu har jag nyss duschat och sängen väntar. Kort dag i skolan imorgon däremot. Slutar vid lunch, skönt! Vad som händer resten av dagen förutom stallet är inte riktigt planerat än. Resten av helgen är däremot rätt så planerad. Tävling på söndag också! Dock inte med mina hästar. Och jaa, filmerna är på gång! Jag är bara lite seg.. 

/ Sandra Jacobsson 

Kommentarer
Postat av: Maddee

Usch... ja kände Natalie, hon stod mig riktigt nära.. En underbar person som precis skulle börja leva livet som "vuxen".. men de slutade allt för snabbt, allt gick så fort. Och nu finns hon inte längre här bland oss :(



rest in peace

2009-10-03 @ 23:40:59
URL: http://maddeeliindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0