Your an angel!

Publicerat: 2009-09-19 Kl: 20:05:26 | I kategori:


Igår var jag verkligen tråkig. Jag somnade hur tidigt som helst. Jag hade fått en massa sms under min skönhetssömn och det första hade jag fått 21.54, då sov jag. Haha! Så jävla slut! Sov tills klockan ringde 06.30, låg och snoozade till kvart i, då klev jag upp och var i stallet till klockan 7. Så ja, vi hade stallet idag. Alltså har jag irriterat mig på mammas hysteriska sopande. Jag blir galen! När vi var klara i stallet vid klockan 10, gick jag och la mig och sov fram till lunchfodringen. Red mina hästar efter lunchen och pillade med lite saker. Vid klockan 16 skulle hästarna in. Var hem en snabbis och åt lite innan jag cyklade till stallet igen. Putsade sakerna och snyggade till Loocello lite inför imorgon. Det ska faktiskt bli roligt imorgon!

Nu har jag nyss duschat. Så nu ska jag klä på mig lite kläder och fixa till mig lite, och sen ska jag hem till Emil och vara lite social där. Annars blir man ju kallad tråkig utan att man ens förtjänar det. Och tydligen missade jag nått igår också. Hur det kan vara roligt på en fest utan mig, kan jag däremot inte förstå, haha ; )

Ha det bra allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0