Åh, varmare temperaturer

Publicerat: 2010-04-09 Kl: 12:22:11 | I kategori:


Ni anar inte hur underbart just jag tycker att det är med lov just nu. Varför kan man inte få ha det såhär ett tag till, jag behöver ladda om och leta reda på motivationen igen. Det är redan fredag och på måndag börjar vardagen igen, den stressiga jävla vardagen.

Igår fick hästarna gå ut i skogen igen och galoppera av sig, riktigt mysigt. Dessutom var det så himla varmt ute, nu känns allting så himla mycket lättare. Såg första Tussilagon igår också, vilket vårtecken! Bort med sista snön också och hit med sena och varma sommarkvällar, så är jag nöjd sen!

Idag har jag sovit alldeles för länge, men fan så skönt det var. Nu är jag lite stressad, som jag alltid blir när halva dagen har gått och jag sitter fortfarande här och inte har gjort ett skit. Jag ska i varje fall sticka till stallet nu och försöka vara lite snabb. Båda hästarna ska ridas, skogen igen. De förtjänar en kravlös vecka. På söndag tänkte jag trimma på lite igen, då har de fått vilodagar, skritturer i solen och galopperat på mjuka skogsvägar. För tillfället är dem förvildade, men det gör ingenting ;)

Ikväll är det påskövernattning på ridskolan, eftersom jag är så stor ska jag vara myndig med Lisa. Alltså blir det tacos, mys i soffan på ridskolan med gulligaste barnen och andra roligheter. Chipspåsen och godiset får inte glömmas! Hade egentligen planerat krogen, men nu blev det inte så.. Imorgon har jag stalltjänst dessutom. Not so funny.


Angelica kan fan ta och komma hem också..

/ SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha, kommer snart ju ;)

2010-04-09 @ 15:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0