Bönhörd!

Publicerat: 2010-04-26 Kl: 13:39:56 | I kategori:


Gårdagens inlägg glömde jag publicera, men det finns här under nu! :)

Idag var jag heeelt borta imorse, verkligen supertrött. Märkte inte ens när mitt sovsällskap kilade iväg till jobbet, haha! Hur som, började dagen med en promenad till stora rondellen, blev där upphämtad av bussen med resten av klassen i. Studiebesök på Gurresta idag! Fått se riktigt finfina hingstar! Efter en Subway-macka åkte vi hem igen.

Det kändes drygt att behöva gå hela vägen hem från rondellen igen, och jag bad att det skulle komma någon jag kände. Och det gjorde det! Snällaste Joel och Tobbe var räddarna i nöden och jag fick skjuts hem, tackar :)



Nu blir det plugg och sen stalllet!

/ SJacobsson

Kommentarer
Postat av: M L I

Åh gurresta! Där köper jag hö och halm ifrån :'D haha.

Vart bor du någonstans?

2010-05-09 @ 03:07:17
URL: http://semlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0