Duktiga jag

Publicerat: 2010-04-14 Kl: 18:47:49 | I kategori:


Japp, idag har jag varit riktigt duktig och pluggat en hel del. Vem kunde tänka sig det? Duktiga jag ;)

Hästarna var duktiga på träningen igår. Prince lyckades hoppa igenom hela träningen totalt felfritt och hoppas på att han tänker fortsätta med det i helgen också :) Mirantos kändes superfräsch och lämnade tre decimeter luft mellan hindrena. Jag är väldigt taggad! Imorgon är det dag ett på Horse Festival och jag åker till Gävle med bara Prince och hoppar en 120. Jag har startnummer 136 och planerar att åka typ 12-12.30 från Tierp imorgon. Idag har båda fått tagit sig en skrittur i solskenet och Prince fick sig en dusch. Båda var lermonster igår, så en dusch kommer båda behöva :)

Nu har jag nyss duschat och ska bara fixa lite här, innan gullhjärta kommer hit!

/ SJ
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0