Duktigaste Pirro!

Publicerat: 2010-04-03 Kl: 22:41:19 | I kategori:


Nu blir det lite snabbt inlägg, måste sova snart :)

Det blev som så att Prince gick lag och Mirantos fick debutera 140. Prince 8 fels rundor fortsätter. Även idag vet jag inte varför jag fick nedslagen, vilket alla andra håller med mig. Han var felfri ända fram till 9b och rev även hinder 11. För övrigt kändes han ganska bra. Laget slutade på en tredje plats :)

Mirantos var grym! Han hoppade runt sin debut i 140 på fyra fel! Han hade lite väl mycket spring i benen bara, så vi kom lite för djupt på ett räcke, jag hann aldrig bli klar, bommen trillade ner. Men vad gör det när hästen hoppade helt fantastiskt? :D

Nu på kvällen har vi ätit en gemensam middag med lite gävlemänniskor och norskar, riktigt trevligt! Nu är jag trött och imorgon hoppar Mirantos 135 och Prince har jag beslutat för att stryka. Känns inte riktigt bra att hoppa runt han en klass till när han har varit lite låg hoppmässigt i helgen. Han behöver nog ladda om efter alla äventyr de senaste två veckorna. Tierp-Örebro-Tierp-Umeå :)

/ SJ
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0