Dumma internet

Publicerat: 2010-04-03 Kl: 08:21:56 | I kategori:


Igår ville inte internet fungera som det skulle, så därför blev det inget blogginlägg igår. Vi kompenserar upp det och utlovar två inlägg idag istället ;) Jag har lagt mig i sängen igen nu, hittills har jag hunnit med att duscha, fodra hästarna, mocka, byta vatten, broddat ur Mirantos, hällt ut påskmust över mig själv, ätit frukost och slöat. Jag tror att jag tar en powernap efter det här också, det är ju två (kanske tre, beror på) klasser innan jag ska rida så :)

Tävlingsmässigt igår var känslan riktigt bra, men resultatet lite sämre. Det kändes som jag satte felfria rundor, men bommarna ville inte riktigt ligga kvar idag. Första klassen, en 120, hoppade Prince väldigt avspänt och väldigt piggt runt på 8 fel i omhoppningen. Två räcken trillade ner utan att jag egentligen vet varför. Men trots det fick vi pris, man var placerad på 12 fel till och med. Så överlag är det helt enkelt mycket fel, men jag vill inte påstå att det är några krånliga banor.

I 130 var Prince först ut av mina och hoppade även runt här på två nedrivna räcken. Han kändes även här väldigt avspänd och pigg :) De bommarna han var i ramlade helt enkelt ned, för övrigt hoppade han bra. Lite tråkigt kanske. Mirantos kändes superfräsch och luftig. Han gick runt på ett skitpet på hinder nummer 2 som var ett räcke. La honom aningens för nära om vi ska hitta någon anledning till nedslaget, men annars var han super!

Idag vet jag inte riktigt hur det blir, jag vet inte vilken häst jag rider i laget än.. Vi får se! Update senare :)

Sleep time now,
/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0