Ett kilo åt fel håll.

Publicerat: 2010-04-27 Kl: 13:09:59 | I kategori:


Igår hade jag rekord på läsarstatistiken, roligt!

Jävla tal! Imorgon ska vi ha andra delen på nationella i Svenska B, hålla ett tal i 5 minuter och jag får inte riktigt ihop 5 minuter. Jag får prata långsamt, helt enkelt! Eller så får man hoppas att de tittar på innehållet istället. Jättesvårt är det i varje fall. Varför ska jag prata om sånt jag egentligen inte bryr mig ett skit om?

Igår blev jag ganska länge i stallet. Jag hade Nattas två lektioner, så gick bara bra! Klirr i kassan. Efter det red jag ut på Mirantos. Per Eksell (veterinär) var där också och besiktade en lektionsponny, han slängde ett öga på Mirantos prickar på ryggen. Så nu har jag fått en tvål som jag ska tvätta det med, superbra. Prince fick lite borstning av mamma på sin vilodag. Snällaste Ellinor mockade också åt mig :) Resten av kvällen ägnade jag åt plugg, duktiga jag.

Äckeldag har det varit idag däremot, inte mått bra alls. Men nu känner jag mig lite bättre, vågar däremot inte äta nått, rädd för att det kommer upp igen. Finns inget värre än att spy. Nu ska jag kila iväg till stallet. Jobb och träning senare! När jag kommer hem får jag allt fortsätta med pluggandet..


Sötaste Little Prince! <3

/SJacobsson
Kommentarer
Postat av: Micke

Ja han e fan jävligt söt, inte tänkt på att att hästarna kan va typ olika söta, men han har fan ett jävligt gulligt huvud! XD

2010-04-29 @ 00:37:22
URL: http://weeazel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0