GALEN KVÄLL

Publicerat: 2010-04-11 Kl: 16:00:13 | I kategori:


Hahah, ni skulle varit med igår! Vilken sjukt rolig kväll det blev igår med Sanne, Jossan och Martina som dissade när det blev som roligast, tyvärr :( Anyway, jag råkade hinka i mig alldeles för mycket också. Jag är imponerad av mig själv att jag stod på benen hela kvällen. Men det var roligt på Brorsans igår, tro det eller ej ;) Sovsällskap fick jag också.

Idag har jag mått skit, men nu börjar jag må bra igen. Ska försöka äta nått och sen blir det stallet. Lite trim i ridhuset och ikväll ska jag bara ta det lugnt med gullhjärta. Skola imorgon, blää..

Varför hade jag ingen kamera igår?!?! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0