Häxblandning

Publicerat: 2010-04-24 Kl: 12:30:23 | I kategori:


Kvällen igår blev mycket trevlig. Ett tag pratades det om krogen, sen Brorsans, men det slutade på Bennys ;) Vilken Tierps klassiker! Haha! Jag klämde i mig lite äckligt rött vin som Lisa bjöd mig på, men njaa, blä. Kvällen slutade i varje fall ganska skapligt hemma i sängen med mysigt sovsällskap :)

Gårdagen var väldigt lång.. Började med att åka in till skolan och skriva nationella i svenska B och sen stack jag hem och red båda hästarna. Tillbaka till Gävle igen och vara asnervös. Jag överlevde! Stressade till tåget och inser att jag har tappat mitt skolkort när jag sitter där. Vid det laget var jag trött, hungrig och less. Tålamodet var inte på topp och jag blev galen över att jag hade tappat det.

När jag kom hem åkte jag till stallet igen och gjorde klart allt annat med hästarna och hjälpte till att lasta en surig ponny. Senare under kvällen blev det lite dricka med några människor. Tårta också ;)

Idag ska jag rida Lancer och mina hästar och vi får se vad kvällen bjuder på. Kanske krogen? Om nu Lisa inte sviker mig..

/ SJacobsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0