Home sweet home!

Publicerat: 2010-04-04 Kl: 22:21:17 | I kategori:


Äntligen hemma och gud så skönt det är! Resan hem var det tråkigaste jag har varit med om på länge. Till slut övergick min tristess i skrattattacker. Började fantisera om det allra mest galna saker och skrattade obehindrat. SÅ tråkigt var det, haha!

Idag hoppade Mirantos 135, han var duktig! Vi fick dock med oss två bommar på vägen, men det kändes bra. I vanliga fall brukar han vara helt slut på söndagen, men idag kämpade han på ganska bra, han kändes lite matt, men inte helt slut. Med tanke på att han har gått stort i helgen är jag imponerad av honom, ett tecken på att han har blivit starkare! Prince fick slippa idag och fick nöja sig med promenader i solskenet.

Jag tänker ladda upp alla filmer från helgen, men orkar inte ladda upp alla nu. Så ni får nöja er med Mirantos 140 och 135 :)


135 cm, 8 fel :)

140 cm, 4 fel :)
(varken häst eller ryttare är riktigt med på att hoppa hinder nummer 1, men sen vaknade båda till! Haha!)

/ S
Kommentarer
Postat av: Maja

Duktiga Sandra o Mirrepirr!!=) Grattis!

2010-04-04 @ 23:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0