Intensiva jävla tisdag

Publicerat: 2010-04-20 Kl: 22:24:38 | I kategori:


Ingen höjdardag alls. Det spelar nästan ingen roll vad man gör, så blir det fel. Man måste vara på topp jämt och bara prestera, prestera, prestera.. Man får minsann aldrig ha en dålig dag och absolut inte råka vara på lite sämre humör. Nej då jäklar, ska man minsann få för det.. Hallå, jag är inte mer än människa! Jag vill ha kritik, det är det man utvecklas av. Men att bara få höra vad man gör fel och aldrig det man gjorde rätt, får mig att tvivla. Det är så jävla typiskt att alla ska se den lilla grejen man gjorde mindre bra och inte de andra 100 sakerna man faktiskt gjorde bra.. Eller varför inte börja leta fel och inte titta på helheten? Avundsjuka? Jag kan fortsätta i evigheter..

Mirantos fick ta sig en skrittur idag iaf, jag red barbacka och ramlade inte av. Helena och Loranga gjorde oss sällskap, vilket alltid är trevligt. Jag rider alldeles för mycket ensam, inser jag emellanåt. Prince fick vara med och trimma på hoppträningen och markarbeta över småhinder, riktigt fin kändes han! Jobbade idag också, barnen var så duktiga idag!

Nu ska jag plugga vidare, det är ju bara för underbart.

/ SJacobsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0