Norrvidden Horse Festival, day 2!

Publicerat: 2010-04-16 Kl: 18:48:38 | I kategori:


Nu har jag nyss duschat och känner mig nästan som ny. En lång sömn skulle också behövas, är lite trött, som vanligt :) Vi var hemma ganska skapligt, runt klockan 15. Fixade klart allt i stallet på en gång, så nu har jag hela kvällen över till annat. Ska umgås med Angelica, var längesen! Måste ju självklart tillägga att jag fick sovsällskap igår också ;)

Idag fick Mirantos också följa med till Gävle och det var han glad över! Han var lite för glad och hoppade runt 130n idag på två nedslag. Förutom att han var stark och glad, så var det en ganska bra runda. Imorgon är han felfri, hoppas vi! Prince behöll formen från igår och slog till med en felfri runda och fick pris. Han ser till att den här tävlingen går med vinst till och med, härligt! Kameran glömdes hemma idag, så tyvärr får ni inte se rundorna.. :/

Imorgon hoppar Prince i laget och Mirantos hoppar 130 igen. Tävlingarna börjar 07.30, men jag får sovmorgon. Vi åker ca 13-14 från Tierp imorgon, ibland är det skönt med mycket starter :)


Fina Prince!
Kommentarer
Postat av: Micke

Naw, söt snelhest! :D

2010-04-17 @ 14:08:20
URL: http://weeazel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0