Norrvidden Horse Festival, day 3!

Publicerat: 2010-04-17 Kl: 23:35:09 | I kategori:


Nu är jag sjukt trött och det blir sängen, BUMS efter det här snabba inlägget. Det varit en otroligt lång dag idag som började med att jag var dryg på mitt sovsällskap och klev upp ur sängen typ halv 12. Kändes mysko att åka på tävling sen^^

Mirantos var även med på bild i tidningen idag! http://arbetarbladet.se/sport/ridsport/1.1962726-cissi-och-navidad-vann-heat-i-1-40 



Idag var Prince felfri i laget och det var verkligen superkul! Laget slutade på en andra plats :) Alltså har Prince inte rivit en bom den här helgen, bästaste Prince! Mirantos hade två ner i 130n idag igen, vet inte riktigt varför.. Filmer kommer imorgon, så får ni analysera både Mirantos och Prince runda idag ;)

Time to sleeep! Imorgon åker bara Mirantos med och hoppar 140.

/ SJacobsson
Kommentarer
Postat av: V

Nästa gång håller jag fast dig så att du inte kommer upp :)

2010-04-18 @ 10:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0