Norrvidden Horse Festival, day 4!

Publicerat: 2010-04-18 Kl: 19:03:58 | I kategori:


Vilken lång helg det har varit! Men ack, så nyttig den har varit och otroligt rolig! Jag är så himla slut som människa nu. Nu ska jag bara ta det lugnt och sen ska det pluggas lite.. Två prov imorgon.

Idag hoppade Mirantos sin andra 140 och han gjorde det så förjävla bra! 4 fel på andra hindret, men resten felfritt. Det kändes så himla enkelt! Åh, jag är så glad! Jag var så otroligt nervös innan och att det gick så bra känns så himla skönt!


Mirantos T, 140 cm

Dessutom var jag riktigt nervös inför lagklassen igår och det kändes så skönt att sätta nollan på hemmaplan, när man är ny och allt!


Little Prince, lagklassen

Jag orkar inte lägga upp filmen från 130n på Mirantos igår, men det kanske kommer i framtiden :) Nu ska jag äta middag och bara ta det luuuugnt.

/ SJacobsson
Kommentarer
Postat av: Helena

Snygg runda! Du behöver definitivt inte ta åt dig av det "du vet vem" sa...inget undertempo här inte. Ni är så duktiga!

2010-04-26 @ 22:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0