Norrvidden Horse Festival, day 1!

Publicerat: 2010-04-15 Kl: 20:39:35 | I kategori:


Nu har jag nyss kommit hem från stallet. Prince inledde helgen med att vara felfri och fick pris! Nu är han förlåten för Umeå ;) haha!


Prince, 120 cm! :)

Jag har varit effektiv idag. Började dagen med att rida Mirantos och fixa klart allt annat i stallet. Hem, äta lunch och sen tillbaka för att damma av Prince och sticka på tävling. När jag kom hem, blev det jobb direkt. Duktiga barnen, galopperade till och med utan stigbyglar ;)

Efter det har jag duschat Mirantos och borstat Prince. Mamma var snäll och putsade åt mig. Mirantos var superren i ungefär två minuter, sen smutsade han ner sig igen. Jag som duschade huvudet och allt.. Haha! Imorgon följer båda två med till Gävle och hoppar 130.

När vi åkte från ridskolan, så kom Mirantos galopperande och gnäggandes när han såg transporten. Så himla gullig! Han ville verkligen följa med på tävling han också idag ;)

Jag får förhoppningsvis sovsällskap ikväll också! Yeey :)

/ SJacobsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0