På plats i Umeå

Publicerat: 2010-04-01 Kl: 22:30:28 | I kategori:


Nu ligger jag i sängen i Umeå och är supertrött. Men min sambo och hästskötare har inte anlänt än, en del strul för dem med lastbilen på vägen hit, men snart så. Funderar på att sova tills hon ringer :) Det gick i varje fall jättebra för oss att köra upp och hästarna stod som ljus hela vägen ut. När vi kom hit packade vi upp allting och sen powerwalkade jag med en häst i taget, lite mycket energi och en aning exalterade efter att ha stått stilla så länge. Jag trimmade dem lite lätt i ridhuset imorse innan vi åkte.

Imorgon ska Prince hoppa 120, 130 och Mirantos hoppar bara 130. Vi hoppas på att det går bra :) Kan säga att det nästan är mera snö hemma och dessutom är det fem plusgrader här^^

Igår fick jag sällskap i soffan framför en film av V, jättetrevligt :) Time to sleep tills Moa kommer.

/ S
Kommentarer
Postat av: V

über nice :) kommer att göras om ;D

2010-04-02 @ 16:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0