Resten av filmerna :)

Publicerat: 2010-04-08 Kl: 11:59:21 | I kategori:


Jag är så seg på det här med filmer, men jag har ju lovat att ni ska få se alla rundor från Umeå och här kommer resten :)


Prince på fredagen, 120 cm :) 8 fel i omhoppningen,
men vi fick pris på det ändå!

Prince i 130n på fredagen, 14 fel.
Fråga mig inte varför jag gjorde halten egentligen, jag blev bara lite irriterad när andra nedslaget kom, tror jag.
 
Mirantos på fredagen, 130 cm, 4 fel.
Spana in språnget på det gröna hindret med plankan, finfina häst och hoppa fint!

Prince i lagklassen på lördagen, 8 fel.
Nu försökte jag med en annan taktik för att få bommarna att ligga kvar, sätta lite mera tryck i honom. Men som ni ser fungerade inte det heller.

Nu laddar vi om inför Horse Festival i Gävle nästa helg. Ska bli superroligt och jag hoppas att Prince är sitt vanliga jag och att Mirantos behåller formen tills dess :)

/ Sandra
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0