seeegt

Publicerat: 2010-04-26 Kl: 13:35:13 | I kategori:


Igår blev det bara mys i soffan hemma hos Martina och Angelica. Nicole var också med. Längesen vi träffades allihopa. Vi har ju alla varit ute på vift.. Angelica i Varberg, jag i Örebro och Nicole i Spanien.. Men nu är alla hemma igen ;) Senare blev jag upphämtad och fick mysigt sovsällskap.

Idag har jag haft stallet, segt. Vid lunch fick Gustav och Maksime en privat hopplektion och det gick jättebra! Efter det longerade jag Mirantos och red ut på Prince. Sen tog jag in alla knäppa hästar och nu har jag ägnat mig åt powernap, duschat alldeles för länge, slöat och pluggat.

Snart kommer V och det blir bara luuuugnt ikväll. Lite deppigt att det redan är söndag bara.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0