Silence

Publicerat: 2010-04-12 Kl: 13:39:40 | I kategori:


Nu sitter jag här, hemkommen efter första skoladagen sen den 18e mars. Vi kommer ha mycket plugg en tid framöver, eller åtminstone jag som har en del kurser att tenta av som jag har missat (eftersom jag började i tvåan direkt). Jag hoppas att jag hinner leta reda på motivationen också.

Nu blir det stallet, hästarna ska ridas lite lätt på utebanan idag i det fina vädret. Dessutom är jag halt idag, dumma Pirro kan inte skritta på långa tyglar utan att bli "dödsrädd" och göra en 180 graders sväng på en millisekund. Mina knän fick alltså smaka på asfalt igår, yeah. Pain och sår på knät! Värsta schyssta blåmärket på höften också! Men båda två kändes väldigt bra när vi trimmade på utebanan igår. De har nog behövt en lugn vecka, speciellt Prince.



Ikväll ska jag få lite ordning på allt plugg och sen blir det förhoppningsvis chill med gullhjärta :) Och jag är väldigt taggad till tävlingen i helgen!

Och sen måste jag ju tillägga att inte har nått ljud i datorn längre, vissa tycker det är helt okej att ta godis från barn helt enkelt..

/ SJacobsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0