skärpning

Publicerat: 2010-04-06 Kl: 10:55:22 | I kategori:


Jag typ glömde bort att blogga igår.. Vad är det här? Nu får jag skärpa mig och blogga som vanligt :)

Jag hade iofs inget roligt att dela med mig av igår. Jag vaknade bara i vanlig tid, alltså runt klockan 7 på morgonen. Jag tvingade mig själv att ligga kvar i sängen och somnade om och sov till strax efter 12! Efter det stack jag till stallet. Packade upp allting och mockade och allt det där. Hästarna vilade igår. Idag ska Mirantos få skritta en sväng i skogen och Prince ska få vila en dag till. Jag har inte bestämt mig för om jag ska strunta i träningen imorgon eller inte, men jag tror det. Båda två kan behöva ladda om lite inför Horse Festival nästa helg.

Igår fick jag filmsällskap också, trevligt! Jag kommer få sällskap ikväll också, så mig är det minsann inte synd om :)

Filmerna på de andra rundorna kommer, kanske idag.. Kanske imorgon.. De kommer i varje fall!

/ S
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0