Snööö

Publicerat: 2010-04-21 Kl: 22:38:05 | I kategori:


Det är 21 april och det snöar utanför fönstret, det känns inte riktigt okej. Det känns bara deprimerande. Och jag måste vara deprimerad, jag är bara allmänt bitter på det mesta just nu och jag vet inte riktigt varför. Jag får väl allt ta och skärpa mig. Och som vanligt när man skriver något mindre positivt i bloggen, uppmärksammas det starkt. Jag vet inte riktigt hur jag ska ta det? Kanske är det jag som är så jävla patetiskt som är så öppen och hänger ut en del av mitt liv på internet eller så är det faktiskt människor som bryr sig? Kanske både och..

Det här har bara varit en helt vanlig dag. Skola och hästar. Prince fick gå ut i skogen och Mirantos åka till Gävle på träning. Trimmade en massa och hoppade lite småhinder, han kändes bara bra!

Nu ska jag nog ta och sova, dock inte ensam. Jag börjar nästan bli lite bortskämd :)



/ SJacobsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0