Ups n´downs

Publicerat: 2010-04-10 Kl: 18:53:24 | I kategori:


Jag överlevde kvällen igår med barnen och Lisa! Jag har en massa härliga bilder på ungarna när de såg ut som mjölmonster som Lisa knäppte. Om jag får dem, lovar jag att bjuda på dem :) Det blev överkonsumtion av godis och chips, så nu har jag typ gått upp 5 kilo känns det som och jäklar vilken ångest jag har, mår illa bara jag tänker på det. Att barnen dessutom blev överlyckliga när det fick reda på att jag skulle sova med dem känns ju också jättebra. Jennifer skrek över hela Tierp och överföll mig när hon såg mig, haha!

Kvällen bjöd på en del rolig information.

"Det här är min kille.. Han vill inte va min kille, men jag säger att han är det!" - Jennifer 10 år

"Det är farligt att gå på krogen. Man får dricka där, då kan man bli full." - Klara 8 år

Vi har helt klart en hel del att lära av dem små barnen. Att dessa små barn tittar på Paradise Hotel är bara skrämande däremot.

Idag hade jag som sagt stallet med Lisa, det gick fort och bra. Hem och powernapade i soffan och lunch på det, sen stallet igen. Hästarna fick massage av Sofie och en vilodag. Nu är det kväll och kvällen kan bli hur som helst. Det visar sig! Jag tänker i varje fall dricka alkohol! (haha)



/ SJacobsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0