"Vi som såg snön falla den 22 april 2010!"

Publicerat: 2010-04-22 Kl: 16:32:06 | I kategori:


Det här må vara bland det sjukaste jag har varit med om. Nyss var våren här, solen sken med flera plusgrader, tussilagon, blåsippor och krokusar har tittat fram. Men nu är det snöstorm ute och minst 2 dm snö ligger på marken igen. Om en vecka är det sista april och förra året satt vi ute i linne och shorts strax före 8 på morgonen, på altanen utan att frysa. Det känns riiiiktigt långt borta just nu.




Sista april 09, typ 8-9 på morgonen! :)

2010-04-22, en vecka innan sista april.

Jag hade planerat att rida hästarna idag, men jag tror att de får vila och att jag rider dem imorgon istället då vilodagen egentligen var inplanerad. Tror varken jag eller hästarna är så pepp på att rida ut idag^^ Så idag blir det jobb och plugg bara :) Nu ska jag ta och äta lite och sen sticka till stallet, ta det lugnt i snöstormen!

/ SJacobsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0