Andra dagen och första kvalet

Publicerat: 2010-08-06 Kl: 20:04:15 | I kategori: Tävling


Nu sitter jag i lastbilen och får håret flätat av Ellinor, så nu blir jag fiiiin! Haha :)

Idag har jag och Mirantos hoppat första kvalet i SMet, jag var sååå nervös. Men vi överlevde. Vi hoppade runt banan med två nedslag och jag är supernöjd. Det känns som om vi lika gärna hade kunnat vara felfria. Imorgon är andra kvalet och jag hoppas att vi kan prestera ett minst lika bra reslutat då.



Här kommer lite bilder som Ellinor har knäppt!
Hon är fotograf till bilderna i gårdagens inlägg också.




Nu ska vi gå ner till stallarna snart igen. Mirantos ska få en kvällspromenad med tjejerna och jag ska putsa sakerna. Sen är det dags för skönhetssömn! Hörs imorgon allihopa :)

/ SJacobsson
Kommentarer
Postat av: Sara

den här filmen har jag iaf redan sett i din kamera, men nu såg man ju lite bättre! jädrans vilket GO det var i honom i denna klass! å så bra det såg ut!

2010-08-08 @ 21:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0