booring day

Publicerat: 2010-08-18 Kl: 17:54:32 | I kategori: The life of Sandra


Eftersom det bara var Mirantos som skulle ridas idag (som för övrigt kändes kanonfin!), blev jag klar i stallet väldigt fort. Trots att jag försökte hitta på lite saker att göra. Jag putsade till och med en träns som redan var putsat (haha), så tråkigt var det :)

Nu har jag roat mig med gamla datorspel. Jag var ett riktigt The Sims-fan när jag var liten, men nu hittade jag inte ett endaste spel. Misstänker att alla dem gamla spelen är hos pappa. Men jag blev riktigt nostalgisk med alla gamla datorspel som jag knappt rört på 10 år. Helt otroligt att de ens fungerar :)

Och för övrigt önskar jag att jag vore grym på bloggdesigner.. Jag vill så gärna göra om min, men jag kan inte :( buhu!

/ SJacobsson
Kommentarer
Postat av: Amanda Lundh

fråga amanda engman , fotografamandi.blogg.se :)

Hon gör jättefina headers!!

2010-08-18 @ 19:42:24
URL: http://rullbin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0