Döööd

Publicerat: 2010-08-25 Kl: 22:13:45 | I kategori: The life of Sandra


Japp, då var man hemma igen.. Prince var fantastiskt duktig på träningen idag, kändes riktigt bra helt enkelt! Som det iofs känns nästan jämt, min lilla pärla! Han kändes väldigt mjuk och fin när vi trimmade i början, allt kändes enkelt. Sen hoppade han väldigt bra också. Idag blev det serier, travhoppning och hinder med galoppbommar före och efter. Styrketräning alltså.

Mirantos trimmade jag med graman på, faktiskt. Hela passet jobbade vi med tempoväxlingar i både trav och galopp. Jag vill få honom ännu mer som ett gummiband och snäppet rundare med ett lätt stöd i handen. Kändes helt okej på slutet. Vet inte riktigt vem som var svettigast av oss när vi var klara ;)

Imorgon blir det skola, jobb (3 grupper), rida hästarna och sen eventuellt in på krogen. Promoe kommer till Gävle och det kan man ju inte missa :)

NU ska jag duscha och sova, tröttis.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0