Effektiv dag

Publicerat: 2010-08-03 Kl: 19:32:02 | I kategori:


Snacka om att jag har hunnit med mycket idag! Upp med tuppen för att hästarna skulle skos, väldigt fina fossingar fick dem. Efter det var jag hem på lite lunch innan jag stack till stallet igen för jobb. Duktigaste ridlägerbarnen! Efter det mockade jag, åt middag och sen skrittade jag ut på Mirantos. Sen fick hästarna massage.

Nu är jag hemma, ska väl hoppa in i duschen. Ikväll ska jag vara chaufför till ön, ska bli kul! Alltså, själva bilkörandet, inte ön. Min bilstereo är ju dessvärre ur funktion just nu (haha), kanske inte få den fixad innan jag ska hämta upp alla söta människor.

Imorgon bär det av till Stockholm och SM, ska bli så otroligt spännande!



/ SJacobsson
Kommentarer
Postat av: Sabina Borenius- Satsningen som juniorryttare

Lycka till på SM, jag är där och kollar! :)

2010-08-04 @ 01:40:16
URL: http://ronda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0