Första dagen här i Stockholm

Publicerat: 2010-08-05 Kl: 17:44:11 | I kategori: Tävling


Igår när vi anlände hit var jag mest irriterad över att det var långt mellan stallarna och lastbilsparkeringen, men nu har jag lugnat ner mig lite. Motion har väl ingen dött av, som sagt.. För övrigt är det fina tävlingar, med en väldigt fin bana!

Mirantos känns jättebra! Han hoppade felfritt i grunden i dagens uppvärmningsklass, jag utgick sedan för att spara honom inför SMets kvalklasser. Och det bästa av allt, han hoppade vattengraven!! Nu jäklar ska det laddas inför imorgon, då är det första kvalet. Målet är att hålla nollan bara. Nu är det fullt fokus som gäller och jag får inte glömma bort att galoppera, snål maxtid.




Nu blir det häng i lastbilen ett tag, kanske går ner till banan och tittar på 145 hoppningen senare. Ha det bra allihopa!

/ SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Fin start, fortsätt så resten nu! ;-D

2010-08-05 @ 19:50:00
URL: http://sosigog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0