God morgon!

Publicerat: 2010-08-17 Kl: 12:20:34 | I kategori: The life of Sandra


Jag har ganska så precis vaknat (haha)! Sa jag inte att jag skulle njuta av det som är kvar av mitt sista sommarlov? Fast idag sov jag nog lite onödigt länge alltså.. Jag måste vända tillbaka dygnet, det här går ju inte :P

Idag ska jag börja med att äta lunch med Lotta nu vid klockan ett. Eller ja, typ "frunch" för min del då :) Hon är och tittar på Eric Lette träningarna på ridskolan just nu, så hon har helt klart ätit frukost. Efter det ska jag hoppa hennes häst Lancer VN (2004, Akribori - Amrial). När jag är klar med det tänkte jag försöka hinna mocka åt mina hästar innan jag börjar jobba. Efter jobbet tänkte jag trimma Mirantos innan Prince ska hoppträna klockan 20 för Cissi Hansson. Jag har en del att göra idag alltså :)

Lancer tävlade jag en del som fyraåring och var felfri i några enmetersklasser då. Nu har jag inte hoppat honom lika regelbundet som förut. Men vi har lyckats med att hoppa runt en 140 bana felfritt på träning nu i sommar, så helt värdelös är han absolut inte ;)

Här kommer två bilder på Lancer som fyraåring:



Dags att sätta fart nuuu!

/ SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Låter intensivt! Hoppas allt rullar på som det ska idag :)

2010-08-17 @ 14:27:21
URL: http://sosigog.blogg.se/
Postat av: Linda

sv: jag kan inte göra en hel bloggdesign, men vissa delar kan jag göra :)

2010-08-17 @ 18:50:32
URL: http://splach.blogg.se/
Postat av: Angie

En talang det där. Rädd om benet e han iallafall :)

2010-08-22 @ 23:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0