Hemma från Grönan

Publicerat: 2010-08-11 Kl: 00:18:09 | I kategori:


Nu sitter jag här med ett gigantiskt finger som jag nyss har opererat lite i själv, najs med var. Not. Hehe, lite för mycket information där kanske. Jag undrar vad jag har gjort med mitt stackars finger, gör så sjukt ont. Nu varar det äckligt mycket också..

Sen är jag lite stolt över mig själv som körde in till Stockholm och Grönan idag, klarade av Stockholms trafiken alldeles galant (och prata i telefonen samtidigt)! Hade en kul eftermiddag och kväll på Grönan också med brudarna :) Effektiva jag hann med jobb och hästarna på förmiddagen också.

Sen måste jag ju bara tillägga att jag har sprungit på en kändis idag också, supersnygga Cimon från PH. Man kan ju inte låta bli att bli kär alltså!

Nu ska här sovas :)
Kommentarer
Postat av: Karin Ellnestad

jaa det är bara å ta bilderna :)

2010-08-11 @ 10:03:52
URL: http://kaariinolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0